Školní výlety – nejvíce vděční bývají za trička s potiskem děti. Jsou součástí jejich her a zábavy a mohou k tomu přispět i tematické výlety v rámci školní výuky. Na některých školách se tento nápad již ujal a taková milá pozornost přijde vhod, protože zpravidla lépe stmelí kolektiv. Stává se, že si pak tito lidé rozumí a setkávají se častěji i v dospělosti. Tematické okruhy mohou být skutečně různorodé – výlety do přírody, návštěvy muzeí a galerií, divadel, hradů a zámků a každý z nich může dětem připomenout reklamní tričko Promotextile s nápisem a datem uskutečněné akce.
Sportovní soustředění – sportovní akce početných skupin lidí se dnes již běžně doplňují různými potisky na tričkách, mikinách, výšivkami na bundách, vestách a čepicích. Stačí docela málo, jen jeden jediný nápis a drobné logo ve formě vektorové grafiky a máte vzpomínku na zbytek života.
Sraz spolužáků – kreativní lidé dokážou pobavit ostatní a udělat jim radost docela obyčejnou maličkostí. Setkání po letech od maturity nebo od posledního ročníku základní školy by mohlo připomenout tričko se jménem, doplněné třeba maturitní fotkou. Nápis s černobílým snímkem zajímavě vynikne na černém nebo bílém podkladu, anebo jej lze koncipovat v podobě zašlé fotky ze starého alba lehce zbarvené dohněda, vytištěné na krémové textilii. Taková nostalgická vzpomínka jistě potěší a možná i ti citlivější uroní slzu s vědomím, jak jsme vypadali, když nám bylo sedmnáct.
Jak na sebe upozornit – trička s potiskem mohou mít formu skupinovou, ale také individuální. Upozornit na sebe může firma, která rozdává reklamní prezenty svým zákazníkům, vyjádření individuality je možné i svérázným sloganem, který nemusí mít zrovna otřelou podobu různých hanlivých, zesměšňujících nebo trapných nápisů s důrazem na vztah k alkoholu a k opačnému pohlaví. Dnes je možné sítotiskem nebo digitálním potiskem vytvořit takřka cokoli a tak je na každém z nás, co si zvolíme. Podobně, jako malíř, který má před sebou čisté bílé plátno a paletu s barvami.